miércoles, 8 de diciembre de 2010

Netiketak

Orokorrean interneteko kontsumitzaile guztiok ezagutzen ditugun arau etiko batzuk dira. Netiketak, internetean jarduteko jarrerak bideratzeko 10 arau dira.
Hasteko esango dut, arau etiko hauek ez ditudala inoiz idatzita egongo zirela imajinatu. Baina errespetatzen ditut eta gizartean zabaldu beharko zirela uste dut.
10 arau hauetatik gehienak errespetatzen ditut denak ez esateko. Arritu nauen araua 5.araua izan da. Honetan letra larriz ez idaztea gomendatzen du honek garrasika zagozela adierazten baitu. Nik ez nuen horrela ikusten, letra larriz idatzi zegoena garrantzitsuenatzat hartzen bait nuen.

Garrantzitsuenetzat, 8.araua hartzen dut. Honetan bidaltzen diren emailetako besteen helbideak borratzea gogoraztean da. Hau garrantzitsua ikusten dut besteen pribatasuna mantentzeko.

Laburbilduz, netiketak errespetatu eta bete behar egin behar direla uste dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario